čtvrtek 22. října 2009

Zo far alles ist calm

Tak. Už dlouho na blogu nepřibyl žádný nový příspěvek. Je to částečně tím, že už mi tak nějak přijde všechno takové obyčejné a normální (ikdyž stále nedokážu vycházet z údivu z některých věcí) a částečně tím, že míra vzrušení které dosáhnu při konzumaci hmotných statků zde nepřesáhne hranici nutnou k zablognutí. Duševní statky se zde nekonzumují, snad jen Černí Baroni, které čtu, to trochu vytrhli. Jináč je to furt to samý. Zase byl Tomáš v Mexiku (a bude tam stále častěji), pořád chodí do školy (jeden předmět se trošku zvrhl na učitelovo vyprávění o tom, jak má tlustou ženu a jaké z toho plynou humorné příhody) a pořád nemá rád americký fotbal :)

Nicméně jsem se zapsal na takové pokusné testování, které dělá místní oddělení psychologie. Začalo to celé nevinně, vyplnil jsem takový online dotazníček, pak mě pozvaly vyplnit další dotazník a pak, když viděli, že to asi nebude všechno v pořádku, mě pozvali vyplnit další dotazníček. Součástí toho bylo napsat do kalendáře spotřebu alkoholu za uplynulý měsíc. Trošku jsem se styděl :) Pak se mě vyptávaly, jestli sem agresivni, útočný, klidný, zda piju sám, jestli mám chlast rád, atd... no a nakonec mě vybavili takovýma tabulkama, kam si mám v průběhu týdne psát, co jsem vypil a jak jsem se při tom cítil. Už to mám dva dny a zatím je to prázdne, ale mám pocit, že jim dneska udělám radost :D Celý test by měl trvat asi tři až čtyři týdny a na konci mi řeknou, kolik dnů života mi zbývá (za předpokladu, že se konce dožiju).

Další kratochvíle, kterou se zabývám, je souboj se zlým učitelem Mikroekonomie. Jeho test, napsaný tak, že na různé otázky je více odpovědí (a máme samozřejmě vybrat tu ze správných, která se mu bude více líbit), naprosto odmítám respektovat. Dneska jdu na konzultaci a když to odmítne uznat a připsat mi body, tak já zas odmítnu uznat, že bych u příští zkoušky nic mít nemohl a dotáhnu si tam regulérně celou učebnici. Budu o ní samozřejmě celou dobu tvrdit, že je to jen vajíčko pro štěstí. Bude to ještě sranda :)

No ale většinu času si pročítám brožurky a učebnice, protože už pátým týdnem máme exam za examem. Nevím no, uvolněný systém Českých univerzit mi teda vyhovuje více :)

3 komentáře:

  1. Zda se mi to nebo se z tebe stal sprt :-D Vypada to ze to uceni nak moc hroti, nenech se svest na temnou stranu sily!

    H.

    OdpovědětVymazat
  2. Stejne je mi to vsechno na prd a nikdy se nedostanu pres 90%, pac proste ty otazky sou tak ambiguentni, ze nevim, co si na to mam odpovedet... Sprtum zdar! :D
    (btw dneska mi ucitel tvrdil, ze i pres to, ze moje odpoved je spravna mi bod neda, protoze jeho odpoved je spravnejsi. nastesti prijde TORNADO a splachne tuhle pekelnou diru, hahaha! BOZI TREST!!! :D )

    OdpovědětVymazat
  3. Sodoma Gomora!!!!

    H.

    OdpovědětVymazat