pondělí 21. září 2009

Absolutní press

Tak, je to tady. Došlo i na mě. Od pátku jsem v absolutně nepřekonatelném časovém tlaku. Naprosto nejsem zvyklý učit se dopředu, nebo nedejbože ještě navíc přes semestr, takže jako přečíst 150 stránek a ještě navíc jako v tom anglickém jazyce jo, hohoho :D

No každopádně, přirozený pud sebezáchovy zvítězil a na dnešní pondělní exam jsem přečetl, co bylo třeba a získal uspokojivých 84 procent, příště si vezmu slovník. Trošku obavu mám z toho zítřejšího, na ten jsem ještě ani nezačal (zbývá 15 hodin a 24 minut) a o středečním examu z managementu ani nemluvím, z toho mám totální bobky. Naštěstí do tohohle zbývá ještě celých 32 hodin a 21 minut, ufff... K tomu se ještě nakupily domací úkoly a další srandy, prostě pořád něco ťukám do notebooku nebo připadně čtu z knížky.

A nemůžu se zastavit, vůbec. Protože po středečním testu jedu do Mexika, konečně... tequila, oslíci, sombrera, drogové gangy, děvky, levné zbraně, únosy, prostě úplně jako ve filmu, už to vidím.

Mimochodem, v sobotu jsme byli na fotbale a bylo to dost dobré, mnohem lepší, než jsem čekal. Teda aspoň ty okamžiky, kdy se fandilo, protože naprostou většinu fotbalu tvoří okamžiky nic nedělání - jsou to tři hodiny příšerně ubíjející nudy proložené zhruba dvaceti minutama docela dobré srandy. Ale co, piva sem měl dost, tak to tak nevadilo :) Pak tady byla ještě ta příhoda s maskovanou policií a chlastem, ale to tady nebudu rozpitvávat radši.

Co se týče všeobecné atmosféry tady v okolí, tak od začátku se dost změnila. Lidi přestali mít čas dělat pičoviny a neustále jen šprtají a šprtají, případně nadávají jak "so much hate college, shouldn't have come here dude". Aji bych si vsadil, že pár vytipovaných jedinců se dalšího semestru nedožije :) Ale odpad asi musí být...

Na závěr bych chtěl učinit drobný "coming out" - ANO, mám na pokoji PIVO, becherovku (ta je ale samiččí), nože delší než 3 palce a dokonce i neuzemněnou roztrojku. Což je všechno proti pravidlům. A z toho si vyvozuju jen to, že v USA je snadné cítit ten skutečný punk, lol :)

Žádné komentáře:

Okomentovat