úterý 11. srpna 2009

Sbohem Východní Evropo

Když jsem si konečně dva dny před odletem připustil, že na rok opouštím ČR a Evropu vůbec, začalo mi být trošku ouzko. I přes to, že jsem vždycky říkal, jaká je ČR zaostalá východní zemička mi najednou přišlo, jak mi bude chybět to známé prostředí. Několikadenní pobyt v relativně rozvinutém koutu naší země, v Praze, mi to příliš neulehčil. Poměrně rozvinuté služby, voda v hospodě na vyžádání zdarma, odpolední kino. Tak proč vůbec někam jezdit? Navíc ještě opouštět svou samičku...
První náznaky, že za přechodným zeslabením odporu k Východní Evropě stojí nostalgie, jsem dostal už večer před odletem. Dvakrát gin a grapefruitový juice za 895? Všechno je možné. Co mě ale dorazilo, bylo raní situace na letišti. Stres z odletu (I've never flown that far before!), hloupé a smutné loučení, to člověku nepřidá. Ne tak check-in ČSA. Místo 2x 23kg povolených zavazedl jsem měl 8 + 24.6. Takže nadváha. To máme za 1000 plus absurdních 150 "transakčního poplatku". Hajzlové. S ČSA už nikdy. A nebo s 2x23 kg kamení. Potom poslední společné předodletové presso, které chutnalo jako vymočené, fuj. A hurá do letadla.
2dc vína, 2dc koly a 3dc vody na transatlantický let, tomu se říká perfektní služba Českých aerolinií. Přistání na JFK proběhlo naštěstí hladce, zakončit svůj život v obrovské ohnivé kouli se mi moc nechtělo :)

Se vstupem do Nového Světa přišla šance zbavit se negativního přístupu k okolnímu světu, a já se ji pokusím využít:)

Žádné komentáře:

Okomentovat